Inkoop Support is deskundig op het gebied van inkoop- en contractmanagement voor overheden

Met ruim 15 jaar overheidservaring zijn wij goed in staat om ons in te leven in de verschillende belangen en zien wij de impact van de verschillende maatregelen op het gebied van inkoop- en contractmanagement. Inkoop is belangrijk voor het bereiken van de organisatiedoelstellingen. De overheid beschouwt inkoop dan ook steeds meer als een belangrijk strategisch aspect bij de bedrijfsvoering.

Inkoop Support ondersteunt de rijksoverheid, ZBO’s en gemeenten bij Europese aanbestedingen, in de breedste zin van het woord. Wij leveren maatwerk en zorgen ervoor dat inkoopdoelstellingen op een verantwoorde manier worden behaald. Bij Inkoop Support werken ervaren inkoopadviseurs die inzetbaar zijn om de inkoop- en/of contractmanagementfunctie tijdelijk over te nemen. De inzet is altijd tijdelijk; het resultaat is blijvend.

Wij realiseren ons dat er bij de overheid steeds meer vraag is naar specialistische kennis voor de uitvoering van steeds complexere aanbestedingen. Om aan die vraag te kunnen voldoen werkt Inkoop Support met een groep zelfstandige inkoopprofessionals die voldoen aan die specifieke eisen.

Benieuwd wat Inkoop Support voor uw organisatie kan doen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend informatief gesprek. 

Partners

Lid van